Novinka!
Díky mojí již třetí oprávněné stížnosti na absolutní lajdáctví a neznalost, byla vyměněna celá obsluha naší pošty.
Poslední kapkou bylo, když mi na poště tvrdili, že nemůžu poslat cenný balík těžší než 15 kg. Což je samozřejmě nesmysl a nutili mi obchodní balík. A ten jak jsem psal již dříve prý musí být podán do 15h a nesmí na poště zůstat přes noc.
Dnes již máme nové úřednice a zatím 100% spokojenost. Nezalekly se ani balíku odesílaného mimo EU, všechno funguje jak má a i úsměv na tváři občas člověk uvidí.
Ovšem problém je teď u doručovatelek, které vyměnili také. Ty bohužel zatím neví kde kdo již nebydlí a stále nám doručují dopisy pro bývalého majitele domu, který tam již 5 let nebydlí. Ale to bude jistě za pár měsíců OK.
Poslední příhoda :
Byl jsem na naší dědinské poště a nějaká Pani podávala balíček a že to chce jako doporučený dopis. Pošťačka jí ovšem tvrdila, že je to už moc velké a že jí to dá jako doporučená balíček ( který je o 20% dražší) protože ty chudiny doručovatelky toto musí nosit v rukách a neunesly by to. Balíčky se již vozí autem a tak tam to prý není problém. Jsem se u druhé přepážky musel smát. Paní se naštěstí nedala a znova jí začala vysvětlovat, že to schválně balila tak aby se vlezla do max udané velikosti. Nakonec jí to celkem nasraně vzala jako doporučený dopis. Vzpomněl jsem si, že mi kdysi říkala úplně to samé a nechtěla mi větší doporučené dopisy brát, tehdá jsem zrovna řešil další reklamaci rozkradeného balíčku a tak jsem na ni byl docela hnusný a už neměla odvahu protestovat a balíček vzala bez keců.
Odeslání EMS
EMS je nejdražší a měla by být i nejkvalitnější služba, kterou česká pošta nabízí. Podle informací na internetu zaručené dodání balíku do 24h, dokonce mi tvrdili, že stejně jako přepravní společnosti volají předem příjemci, což není pravda. Jenže problém byl už při podání zásilky. Přivezl jsem v pátek v 16h 3 balíky z toho 2 urgentní které měly být doručeny v sobotu (za příplatek 80kč). Bylo mi řečeno, že mi je nevezmou, protože je již po rozhodné době (o které se na internetu nikde nepsalo) a auto s balíky už odjelo v 15h. Chtěl jsem tedy důkaz, že si zase nevymýšlí. A tak vedoucí pošty šla a deset minut hledala na jejich nástěnce plné reklam. Když to konečně dohledala, bylo tam k jejímu údivu napsáno, že rozhodná doba je v 17h což je doba uzavření pobočky. S klidem to zavřela a pronesla „ to je starý, podle nového je to v 15h“. Když s ní nebyla řeč tak jsem chtěl aby tedy balíky poslali v pondělí a zákazníkům bych to už nějak snad vysvětlil. Jejich odpověď mě opravdu naštvala. Balíky EMS prý NESMÍ ZŮSTAT PŘES NOC NA POŠTĚ. Takže jsem si je posbíral a jel 20Km do krajského města na poštu kde už podání proběhlo v pořádku.
Nová zkušenost z pošty. Posílal jsem asi 20balíků na dobírku a po 3týdnech mi přišla tato poukázka:
Ta ženská prostě špatně nalepila jeden lístek s kodem, potom jí neseděla poukázka a tak jednoduše přeškrtala adresu na balíku a na poukázce. Takže jednomu zákazníkovi přišly dva balíčky, bohužel s druhou poukázkou kde byla dobírka o 168Kč nižší.
Jejich kvalitní prací jsem přišel o -168Kč ,
6x jsem jel 16km na poštu - 190Kč ,
4x volal - 50Kč,
-105Kč za jedno poštovné balíku co nedošel
-50kč zisku z nedodaného zboží.
+168Kč rozdílu dobírek jsem dostal zpět při reklamaci
-----------------------------------------------------------------------------
jsem v mínusu 395Kč které nikdy nedostanu!!!
ČESKÁ POŠTA je kapitola sama o sobě. Podle mých zkušeností je to banda neschopných, neochotných zlodějů.
1. Problém - Vydali můj balík v ceně 10 000Kč jiné osobě + balík byl poškozený a jelikož jsem balík nepřevzal já, nestihl jsem reklamaci do 5 dnů. Přesto že jsem vše hnal až k vedoucímu Přerovské pošty nepodařilo se mi z POŠTY vymoci peníze za pojištěný balík. Jediné co jsem vyřídil bylo snížení platu pro neschopnou úřednici- což mi moc nepomohlo.
2. Problém - Vykradený balík , zase bez odpovídající náhrady.
3. Balík s nálepkou křehké - úřednice u přepážky mi tvrdila, že nálepka křehké se smí nalepit pouze na balík, který je zabalený tak aby se při pádu z 1metru nerozbil. Nevím jestli si dělala prdel ale vypadala velice vážně.
4. Nedoručené balíky- ČESKÁ POŠTA místo doručení balíků hází do schránek pouze oznámení o zásilce. Stalo se mi alespoň 8x že jsem byl doma a nikdo nezvonil, pouze ve schránce bylo oznámení. Třikrát jsem si byl stěžovat na poště, zase až u vedoucí pobočky. Od této doby mi balíky chodí.
5. Pošta doručená na prodejnu- Vlastním prodejnu v obchodním domě který se otevírá v 9h. Doručovatelka nosila poštu v 10h, nevím proč,ale najednou začala chodit v 8:30h. Tím pádem nám poštu hází přede dveře na hlavní třídě v Přerově. Umístit 8 schránek přede dveře není reálná.
6. Doručení balíků- viz fotky
Takto mi doručili balík v hodnotě 2300Kč. Jelikož na prodejně nikdo nebyl tak to prostě vrazili do mříží na chodbě. Kdybych byl svině tak budu reklamovat nedodání balíku a požadovat náhradu, protože samozřejmě nikdo nepodepsal převzetí.
Komentáře
Přehled komentářů
není pravda,že e-shop to má o 20% laciněji. Máme smlouvu s poštou a zdražení se nás týká. levnější oproti klasickému odeslání to máme o pár korun !!!
Re: není pravda
(Kritik, 1. 12. 2011 20:16)vždy samozřejmě záleží jaké ceny si dokážete domluvit a kolik zásilek posíláte. Nedávno mi kolega - prodejce říkal kde jsme vzali tak super ceny u DPD, já ale vím že se dopravci u většího a pravidelného počtu zásilek dokáží dostat na polovinu toh oco platím já...
informační "systém" pošty
(Tomas, 6. 9. 2011 11:27)
Včera mi pošta doručila psaní. Den předtím mi přišlo oznámení, že jsem nebyl zastižen. Odesílatel zásilky: XEROX CZECH REPUBLIC, doporučený dopis, Je do vlastních rukou: NE.
Objednal jsem si opakované doručení, přes ujištění že doručovatelka přijde dopoledne přišla ve 13.05 ale nevadí. Chci převzít dpis a ejhle: Odesílatel na dopisu zcela jiný (jistá banka), dopis DO VLASTNÍCH RUKOU ODESÍLATELE NEBO ZMOCNĚNCE. Naštěstí jsem měl průkaz zmocněnce (to je taky pěkná ptákovina, jeho vydání je zcela nesmyslné, čeká se na to kolik dnů a na závěr to ještě poslali na špatné jméno), tak jsem dopis měl. Nedalo mi to a šel jsem na poštu reklamovat údaje v oznámení. A ejhle: dle sdělení nějaké osoby sedící v kanceláři "vedoucí" (ale nebyla to vedoucí, dle vlastích slov "paní vedoucí odešla") zadává údaje o zásilce do jejich (dez(informačního systému jak kdo" někdy dodací pošta, ale pokud už to tam je zadáno od podací pošty (čož u doporučených zásilek je) tak do toho nemohou zasáhnout. No ale proč je jako odesílatel XEROX .. (prý zřejmě tyto zásilky pro onu banku hromadně podává) mi nevysvětlili (asi to tam špatně uvedli). To si teda myslím, že ten starý systém, kdy to oznámení vypisuje ručně doručovatelka, byl lepší (takové chyby by tam neudělala). A navíc dřív měla doručovatelka víc práce s vypsáním oznámení, tak se nestávalo to, co se nyní i mě stává běžně (cca 4/* do roka): jsem doma ale odpoledne ve schránce najdu sdělení, že jsem "nebyl zastižen". Samozřejmě, lenivá doručovatelka spoléhá na to, že na sídlišti není doma nikdo a tak ani nezvoní (zvonky jsou od schránek asi 2 metry), a nahází do schránek všem oznámení. Myslím, že v tomto stavu je zcela zbytečné, aby doručovatelky vůbec pošta zaměstnávala. Navrhuji vylepšení služeb: každý kdo čeká zásilku si na poštu zavolá a oni mu řeknou, zda tam zásilku má. Ušetří se tím za doručovatelky a úroveň služeb bude stejná. Jediné, co nebude jako předtím, jsou obyčejné dopisy, a tím stejně chodí tak maximálně výpisy z banky (obvykle nic zajímavého, navíc dostupné na Internetu) a reklamní zásilky (o ty stejně obvykle člověk tolik nestojí a pár dnů na něj na poště počkají.
Ještě k údaji" Je zásilka určena do vlastních rukou adresáta: tak protože tato byla do vlastních rukou ADRESÁTA NEBO ZMOCNĚNCE tak to prý není totéž (už jen to je na hlavu padlé), a na mou námitku, že snad do vlastních rukou adresáta nebo zmocněnce je tedy určena každá poštovní zásilka podle zákona, mi bylo sděleno, že u této zásilky musí doručovatel ověřit totožnost. No zkrátka kdyby ty doručovatele zrušili, tak budou stejně ověřovat totožnost vždycky na poště.
Každopádně: dlouholeté porevoluční negativní zkušenosti mě utvrdily v tom, že Česká pošta je zralá na zrušení (aspoň zrušení monopolu na malé zásilky). Bohužel jsem nepřišel na způsob, jak jejích služeb vůbec nepoužívat. Aktivně to snad ještě jde, snažím se poštou nic neposílat, ale chtěl bych hlavně docílit, aby mi nikdo poštou nic neposílal. Pokud by se to ujalo, třeba by to poštu probudilo. Nevíte, jak to udělat?
Chyba, ale čí a jak to řešit?
(Kalim, 11. 8. 2011 14:08)Můžete mi prosím někdo poradit jak postupovat v případě, že jsem přes ČP odeslal balík dobírkou s tím, že jsem v poukázce (dobírková typ C žlutá) přehodil adresáta a plátce dobírkové částky, takže ve výsledku ČP doručila balík tam kam měla, zákazník si balík převzal a zaplatil, ale zároveň mu ty zaplacené peníze přišly zpět, takže vše mu přišlo zdarma... Mám však podací lístek, který mi byl vydán při odesílání balíku, kde je jako odesílatel uvedena moje osoba (čili správné znění) i s hodnotou balíku v Kč, i s hodnotou dobírky jako takové (cena balíku+poštovné). Uznávám, že jsem to vypsal na poukázce zřejmě opačne, neměla však zaměstnankyně ČP na přepážce odmítnout takto vypsanou poukázku s tím, že je vypsána špatně, když dopředu věděla že půjde o dobírku, kde peníze po převzetí balíku půjdou na moji adresu, což jí bylo výslovně dopředu řečeno?(připočítavala k ceně balíku i poštovné když balík zvážila...) Lze po ČP vyžadovat náhradu, když zákazník odmítne peníze i přes žádost o zaplacení uhradit? (což původně udělal, ale peníze mu přišly zpět) Na čí straně se stala více chyba? Lze to podle Vás nějak vyřešit? Díky předem za odpověď :) - prosím dejte mi vědět na email raminka@seznam.cz
Re: Chyba, ale čí a jak to řešit?
(KRITIK, 11. 8. 2011 21:02)Tak chyba je to Vaše, ale to by neměl být až takový problém. Pokud tomu příjemci peníze nepatří tak je musí vrátit. Takže jako první bych kontaktoval toho příjemce platby aby platbu vrátil, pokud to nepomůže pohrozil bych policií, pokud ani toto nepomůže tak vemte objednávku a doklad z dobírky a běžte na policii a oni mu pošlou obsílku a věřím že peníze dostanete zpět. Je to stejné jako když pošlete platbu na BÚ a spletete si číslo. Platbu dostanete zpět, ale může to trvat i 3 měsíce.
Obchodní balík a česká pošta
(Patrik, 13. 6. 2011 20:54)I po 11 dnech obchodní balík nebyl dodán, peníze nevráceny, poplatek za služby také nevrácen. Česká pošta dělá mrtvého brouka, reklamace nemá smysl. Česká pošta za nic neručí. Rada na závěr nesvěřujte svůj majetek české poště, lehce o něj příjdete.
Zajímavý...
(e-shop, 27. 12. 2010 17:10)Provozuji e-shop, nabízím přepravu jak ČP, tak PPL a DPD. V 90% si kupující vyberou ČP. Tak asi žiju v jiný zemi, čico :-) osobně mám s ČP velice špatné zkušenosti, ztráta balíku za 80.000,-, balík, co se ztratil a najednou pak našel, vykradené zásilky, no síla. S kurýry (PPL, DPD) žádný problém, domluva předem, prostě pohoda.
Re: Zajímavý...
(Kritik, 28. 12. 2010 13:53)jojo je to tak, ale na druhou stranu musím letos o vánocích pochválit ČP rozbili mi pouze jednu zásilku z asi 400 odeslaných a dokonce zákazník dostal zpět peníze. Posílám přes ně už pouze doporučené zásilky s cenou pod 500Kč. 30kč poštovné a tomu bohužel PPL ještě neumí konkurovat.
DHL PPL
(Alena, 16. 2. 2010 11:00)Také si necháme raději všechno vozit přes PPL nebo DHL. Hodně věcí nakupujeme přes internet a nikdy by mne nenapadlo zadat možnost poštou. Možná, že to u ČP vyjde o pár peněz méně, ale ve finále by mi to ani nemuselo přijít. Ještě je strašně super na PPL a DHL, že ráno volají, jestli v tu a tu dobu budu doma, aby mi mohli zásilku předat - když nejsem doma, přivezou mi to do práce a já nemusím číst škrabopis od doručovatelů ČP a ještě letět z práce na poštu. Je to jistější, rychlejší a pohodlnější!!!
Re: DHL PPL
(ota, 11. 11. 2010 10:47)Jo? Bydlím na vesnici a PPL mi nikdy nezavolala a až jsem se po pěti dnech sháněl po balíku, tak jsem na webu našel čtyřikrát nedoručeno, ve směrnicích mají napsáno, že mají dát do schránky oznámení, ale to jsem tam neměl a na jejich firmě se mi snažili namluvit, že nejsou povinni dodávat do domácností a ať jsem vůbec rád, že mi to doručili, pošta mi dá alespoň lístek o nezastižení a můžu si ho kdykoliv vyzvedmout.
Re: Re: DHL PPL
(Kritik, 11. 11. 2010 19:48)Tak to je velmi zvláštní. Řidič PPL je totiž placený za doručení balíku a tak spíše řešíme jiný problém, že balík bez problémů dají i sousedovi v baráku kde již 8 let nebydlím.
Svatá pravda
(Šárka, 3. 11. 2010 11:10)Ano, ČESKÁ POŠTA místo doručení balíků hází do schránek pouze oznámení o zásilce. Já jsem na rodičovské dovolené a většinou jsem dopoledne s prckem doma. Chodíme ven až po obědě a už se mi hodněkrát stalo, že jsem při odchodu z domu našla ve schránce oznámení o doporučeném dopise nebo balíku. Že by se někdo obtěžoval zazvonit? Kdepak. A když je pátek, tak si zásilku mohu vyzvednout až v pondělí, protože i když na oznámení stojí, že si zásilku mohu vyzvednout tentýž den po 18 hodině, co je mi to platné, když s mimčem tou dobou už pomalu večeříme :).
dnes podáte, doručíme až budeme mit čas
(Yvetta, 5. 10. 2010 19:04)Ve čtvrtek mi bylo ozmámeno, že mi zasílají balík, dnes je úterý a balík jsem ještě neviděla. Asi jde chudinka balík pěšky doufám, že nezabloudí.
No hrůza!
(Petra, 1. 10. 2010 21:06)Dnes mi měl dojít obchodní balík,na internetu jsem si našla sledování zásilek a bylo psáno,že mi byl balíček doručen,ale tedy nevím kam a komu,ale mě né.
Nevěřím poště !!!
(Mirek, 1. 10. 2010 8:30)
Moje zkušenost - několikrát mi došel doplatek za plyn nebo elektriku.Na šeku nahoře je jasně napsané,podle čeho se pracovník pošty přesvědčí,kdo vybírá peníze.Je tam kolonka - podpis a nad ní je kolonka kde se napíše číslo OP nebo pasu.Že si proto musím dojít na poštu,je vedlejší, ovšem dohaduju se každý rok,když odmítnu pracovnici na přepážce,aby si opsala rodné číslo.Tak to mi vadí s této transakce nejvíc! Při dotazu na odboru ochrany osobních dat, si pošta vymohla,tuto vyjímku.Je to banda darebáků,kteří,mimo jiné, doporučený dopis nedoručí,jak by měli.Bydlím v rodinném domku.Někdo zazvonil,protože na ulici nevidím,oblekl jsem bundu a snažil se co nejrychlej (jsem tělesně postižený-noha) dojít k vrátům.Tam nikdo a v poštovní schránce jsem našel oznámení o doruření zásilky do vlastních rukou.Nebyla to otazka ani,když moc dlouho, 1 min. Doručovatelka zazvonila a myslím v zápětí vypisovala oznámení. Já je chápu.Musí rychle roznést poštu ve svém rajonu a potom spěchat,jak jedna u nás, pravidelně u dvou rodin na kafíčko.Že tam není 10 min. je všem jasné.Objednal jsem si člun s tím že mi ho doručí PPL. V den,kdy mi zásilku vezli,mi volal řidič,že mi veze zboží,jestli budu doma.Řekl jsem mu,že jsem u lékaře a dojdu tak o dvě hodiny pozděj.Jeho reakce? Tak nevadí,já si zatím rozvezu okolí a pak se k Vám vrátím a dopředu se telefonicky přesvědčím,jak jsem na tom s časem.jestli jsem to stihnul domů na dohodnutou hodinu.Nad tím, v porovnání s Poštou člověk zůstane jak opařený,že něco takového u nás funguje.Kolega s práce ...doručení balíku přes PPL. Telefon klasicky dopředu.Kolega mu říká, nejsem doma,budu až po 15.hod. Těd jsem v práci.Řidič se zeptal na firmu a balík mu dovezl do práce.Samozřejmě se souhlasem kolegy.
POŠTO KDE ŽIJEŠ?? Může tady psát pracovník Pošty absurdní příspěvek o špatně zabaleném železe do papíru.Trochu trapná obhajoba.
Re: Nevěřím poště !!!
(Kritik, 1. 10. 2010 8:58)Aby jsme byli spravedliví tak musíme porovnávat stejné služby. Což proti PPL je EMS české pošty.Ale i zde česká pošta velice pokulhává. Jen si vemte vyplňování podacího lístku u PPL na to stačí jedna nálepka s odlupovacím kodem, u EMS musíte vypsat 3 papíry na kterých je to samé. PPL si pro balík přijede u EMS ho musíte podat na poštu a to vám ho ještě nemusí přijmout viz. moje poslední kritika. EMS má zase výhodu, že dokáží za příplatek balík dodat i v sobotu a neděli což PPL nedělá. Cenově jsou na tom stejně, ale PPL je plátce daně, česká pošta ze zákona ne. Takže podniketelé ušetří 20% dph při použití PPL, DHL atd.
Vzkaz pošťákovi níže jménem MAEDROS
(Ondřej H., 17. 9. 2010 15:13)Shodou okolností dnes odesílám svou další stížnost na úroveň služeb pošty, které jsem řádně zaplatil. To, co píšete (Maedros) názorně ilustruje bordel, který bují v dosud komunizované České poště, stejně jako v hlavách části jejích zaměstnanců. S jakou by se zřejmě potázal zaměstnanec kteréhokoli seriózního podniku, kdyby klientům doporučoval služby konkurence, tak jako to děláte vy? Na dlažbu s vámi!
Další problém na poště
(Kritik , 3. 9. 2010 16:34)
právě jsem se vrátil z pošty a jsem strááášně nasranej.
Chtěl jsem podat EMS balík. Na internetu píší že není důležité kdy ho podám ale že ho doručí do druhého dne do 14h.
A baba u okýnka mi říká že mi to nemůže vzít že to berou jenom do 15h. Tak jí říkám kde je to napsané že na internetu je to jinak. Zavolala vedoucí a ta začala cosi mektat o rozhodné době. Doba do kdy jdou tyto zásilky poslat a ejhle našla to a bylo tam napsané do 17h ( jejich zavíračka) na to s klidem odpověděla to je starý to už neplatí. To jsem už začínal zuřit. Navíc mi řekla že mi ho nevezme vůbec protože tyto balíky nesmí zůstat přes noc na poště.
Zakonec jsem měl ještě jeden dotaz na doporučený dopis který byl odeslán na dobírku. Chtěl jsem vědět kde je protože mi dobírka po delší době nepřišla. Na to odpověděla že to nejde. Absolutně kecá protože na každé jiné poště to jde!!!!!!!!! proč já sakra musím bydlet u tak neschopné pobočky.
nedoručená zásilka
(Gabina, 3. 8. 2010 17:51)
Dobrý den.
21.7. 2010 jsem na České poště Vyškov odesílala balíček na poštu Olomouc. Když jsem slečně za přepážkou odevzdala balíček s podacím lístkem, tvrdila mi, že k poslání obyčejného balíčku podací lístek nepotřebuji. Načež jsem jí oznámila, že jsem ale podací lístek vždy vyplňovala k poslání i občejného balíčku. Slečna byla nepříjemná a utvrdila mě v tom, že podací lístek prostě nepotřebuji.
V balíčku jsem odesílala zboží zákaznici v hodnotě 359,-. Klientka mi dnes po 14 dnech oznámila, že balíček stále nedorazil.
Okamžitě jsem tedy kontaktovala poštu ve Vyškově, Olomoci a také reklamace. Balíček nedorazil. Takže jsem přišla o zboží, zákaznici musím vrátit peníze a ještě jsem zaplatila poštovné.
Pokud máte někdo podobnou zkušenost nebo víte jak tento problém vyřešit, prosím, kontaktujte mne Gabinna@centrum.cz.
Děkuji
to Maedros
(Kritik, 22. 12. 2009 19:39)Ano i odesílatelé dělají chyby, ale já jsem klientem pošty a za její "služby " si platím. Poštu používám pouze pro zásilky do 500Kč které nejdou rozbít. jinak vše vozí PPL.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45
není pravda
(xx, 1. 12. 2011 10:36)